Sondaj – Alegeri Prezidentiale 2009 – turul II

, , , , , ,

Pe 6 Decembrie , pentru funcția de Președinte al României, pe cine ați vota?
Sondaj comun în blogosferă. Copiază codul HTML și pe blog-ul tău.
Acest post va sta pe prima pagina pana în data de 6 dec 2009

nota: ordinea optiunilor este aleatoare

Sondaj comun in blogosfera. Copiaza codul HTML si pe blog-ul tau.

De ce un sondaj comun?
Pai e simplu, nr de voturi este mult mai mare si sondajul este mai relevant.

TRIMITE LINK-UL SI PRIETENILOR:

, , , , , ,

This website uses IntenseDebate comments, but they are not currently loaded because either your browser doesn't support JavaScript, or they didn't load fast enough.

Comentarii

  1. #1 scris de GeDeDe la 3 decembrie 2009

    De retinut ca sondajul recent INSOMAR (http://bit.ly/TDck) excludea exact grupa de varsta 18-35 ani (cea relevanta aici)

    • #2 scris de florin la 3 decembrie 2009

      chiar de nu-l vreti pe basescu,tot e iese,doar nu votam cu comunistii iarasi,nu?:)))))

    • #3 scris de Gabi la 5 decembrie 2009

      Nea Base a spus “Sa traiti bine !” nu “Veti trai bine”. Numai prostii cred ca daca cineva le ureaza ceva, acel lucru chiar se intampla. Trebuie sa muncim competent si performant ca sa traim bine. De acord ?

    • #4 scris de Gabi la 5 decembrie 2009

      Unde este flota ? Nu stiu, dar in guvernarea Iliescu-Roman, chiar la inceputul democratiei noastre originale, era responsabil intr-o intreprindere si am primit indicatia (ordinul ?) de a da la fier vechi tot ce este de casat, pt ca se vor face investiii si vom primi lucruri noi. Am aruncat instrumente de peste 25-30 ani care mai functionau si nu am primit nimic. Altii, mai destepti decat mine si-au luat acasa utilajele si instrumentele casate si au facut ateliere, firme particulare.
      Oare nu asta s-a intamplat si cu flota ? Era veche si cineva a aruncat-o la gunoi, ca tot ce am facut noi pe vremea impuscatului.

      Si apropo, nea Nicu a stiut sa moara pt ideile sale (chiar comuniste)… A fost un erou ciudat… Stiti pe cineva care ar vrea sa-si dea viata pt o idee buna ?

    • #5 scris de Dimi la 6 decembrie 2009

      “Sa traiti bine” va urat ca si cum va salutati voi intre voi , trebuia sa va spune “nenorocitii dracului”dar ca sa traiti bine mai munciti,lasati somajul,lenea,ajutor social,(ma refer la persoanele apte de munca)nu se mai poate ,cati oameni produc bunuri si servicii si cati primesc leafa,si ajutoare.*este adevarat ca salariile sunt mici ,insa daca toata lumea ar munci poverile pe salarii ar fi mai mici si am trai bine

  2. #6 scris de Violeta la 3 decembrie 2009

    Mircea Geoana v-a iesi presedinte deoarece lumea si-a dat seama de ce e in stare Base si s-a cam saturat de minciunile lui.Traim bine???nuu traim foarte prost, poate ca base cu familia lui traieste bine dar noi…NU

    • #7 scris de florin la 3 decembrie 2009

      Violeta
      esti toanta rau

    • #8 scris de Anonim la 4 decembrie 2009

      Prostia este la ea acasa,
      de aceea traieste Violeta prost

    • #9 scris de mam la 4 decembrie 2009

      comunisti sunt in psd daca nu ii vezi puneti ochelari , in pdl e generatia tanara care nu a prins pcr.

    • #10 scris de iulia la 4 decembrie 2009

      daca vrem sa traim bine violeta, tre sa mai punem mana si la munca ….. nu sa asteptam numai sa ne pice de undeva…..toti vrem salarii de ministri, numai ca……tre sa ne si pricepem sa facem ceva……… Sa traiesti bine !!!!! draga violeta

    • #11 scris de shpunky la 4 decembrie 2009

      http://www.youtube.com/watch?v=IN0hFMrYDoc
      asta e geoana…un om d tot rahatu’

    • #12 scris de blackswan la 5 decembrie 2009

      imi pare rau ca va lasati influentati de ceea ce spune base!!!!nu vedeti ca in momentul in care este intrebat de realizarile sale evita sa raspunda si revine la singurul lucru pe care il stie: Vantu, Patriciu, Vanghelie….ar fi mai important ca un candidat la presedentia unei tari sa-si prezinte planurile de viitor, nu sa-si atace candidatii la persoana si sa se refere la realizarile sale nu la proiectele incepute pe vremea predecesorilor sai si finalizate doar in timpul mandatului sau – gen, intrarea in UE -…dar ce sa-i faci?! daca iti e frica ripostezi…vorba aceea : “cea mai buna arma-i atacul” si la base se vede…ahhh…si sa nu uit, o alat manevra de cea mai joasa speta, este iesirea lui boc de ieri cu declarartia conform careia Romania a iesit din criza economica si acum se indreapta spre o redresare economica….de-a dreptul jenant…ne credeti imbecili?!ar trebui sa va fie rusine…macar atat!!!!

  3. #13 scris de georgiana la 3 decembrie 2009

    este pericol daca iese

  4. #14 scris de anav la 3 decembrie 2009

    Votez pentru democratie

  5. #15 scris de Dana la 3 decembrie 2009

    Basescu trebuie sa continue ce-a inceput,altfel comunismul va mananca

    • #16 scris de 007 la 4 decembrie 2009

      La mititica sau dupa flota

    • #17 scris de blackswan la 5 decembrie 2009

      ce sa continue…sa favorizeze personaje politice gen: elena udrea, monica iacob ridzi, etc???sa-si faca fetita europarlamentar? nu te supara, dar mie imi este rusine ca sunt reprezentata de o astfel de persoana in Europa, care nu stie nici macar sa faca diferenta intre un scaun cu raotile si unul electric….sa fim seriosi!!!!
      era problema ca fratele lui Geoana primeste un salariu fabulos fiind director la o banca de stat???intrebarea e> oare ce sume castiga fratele lui base din afacerilr cu armamament???

  6. #18 scris de Mora la 3 decembrie 2009

    Nu imi place Geaoana dar pe Basescu nu il mai suport. Este un mincinos un prefacut si se pare k prosteste din ce in ce mai multi oameni cu intoarcerea la comunism. Sunt subiecte epuizate dar cu altceva nu ae cu se sa vina in fata.

  7. #19 scris de cris la 3 decembrie 2009

    Si daca ramuri bat in geam
    Si iese iarasi chiorul
    Eu voi pleca in Amsterdam
    Ca sa timpit poporul
    La carma bietei noastre tari
    Se afla un golan
    Cu apucaturi si cu purtari
    De mare betivan
    Si daca tot iesiti la vot ca voi sunteti poporul
    Eu sper ca voi nu v-ati prostit de tot
    S-alegeti iar pe…
    CHIORUL!

  8. #20 scris de Rommel la 3 decembrie 2009

    Fratilor!!! Nu vedeti ca Geoana este imbecil. Este condus de nevasta, de Iliescu, Vanghelie, Nastase…etc. Nu are nimic in el barbatesc. Cum va putea el conduce Romania daca nu are personalitate Nu va face decat sa respecte ce ii dicteaza Vantul, Hrebenchuc, mai nou Patriciu. Se vor rasuci in mormant Bratienii si toti liberalii omorati de comunisti, cand vor vedea ce fac liberalii din ziua de astazi. Rusine lor!

    • #21 scris de Anonim la 4 decembrie 2009

      si basescu e mai breaz?

    • #22 scris de perpendicularu la 6 decembrie 2009

      @21 mosule, base nu e prost macar. ca este ticalos asta e alta dicutie, dar vorba aia batrineasca ramine vaklabila: maica, fereste-te de omul prost!
      pa mey 21

  9. #23 scris de ROMAN la 3 decembrie 2009

    DRAGI ROMANI ! suntem din nou in situatia din anul 2000 cand a trebuit sa alegem un rau mai mic pt romania. mie la acest moment mi se pare rusinos cum formatiunile liberale si taraniste au trebut in tabara comunista. aduce-ti-va aminte cum PSD i-a eliminat pe unguri de la guvernare spunand ca nu au nevoie de ei si acum au revenit, sunt mai uniti ca niciodata, uita-ti-va cum dl Geoana sustinea eliminarea cotei unice si acum spune ca o va mentine, ca ar fi absurd de altfel sa o elimine! inca o chestiune profesionala marunta poate dar: dl Geoana nu-si permite nici macar consilieri bine informati, vorbeste de politica europeana dar habar n-are de obligatiile Romaniei in anumite domenii – dl Geoana i-a prostit pe multi dintre voi ca va elimina TVA de la alimentele de baza (GRESIT – directiva europeana in materie de TVA aplicabila si in Romania NU va permite! ulterior am observat ca a prevazut doar micsorarea cotei la alimentele de baza – CORECT, asta da! pe urma a spus ca va elimina TVA de la utilitati – GRESIT! dl Geoana, daca este prea ocupat sa isi faca aliante politice si de interese si nu mai are timp sa isi revizuiasaca programul, macar sa isi scoleasca consilierii ca sa nu mai apara cu astfel de ineptii!!! daca dl Geoana vrea sa se bazeze pe electoratul liberal – eu aici de fata va transmit ca prinrte acestia se afla si intelectuali care nu pot fi prostiti de astfel de baliverne! si as spera sa vada si alti liberali ca aici raul cel mai mare nu este basescu si revenirea capusei PSD la putere!

    • #24 scris de Anonim la 4 decembrie 2009

      se vede de la o posta ca esti pdl-ist

    • #25 scris de un elector la 5 decembrie 2009

      Draga ROMAN,

      Tin sa reliefez o mare diferenta intre sitautia actuala si ca din 2000/2004.

      Daca la acele alegeri am avut de ales intre personaje care au facut parte din PCR si nu doar ca simpli activisti de partid ci mult mai mult ( vezi Nastase, Iliescu, Basescu – ex nomenclaturist ( erau numai 2024 de astfel de functii in stat)), acum avem de ales intre un auto proclamat democrat liberal in a carui vene ii curge sange pur de comunist ( vezi functia de nomenclaturistt si altele, Basescu si un om zic eu mult mai proaspat si cu alt sange politic si anume Mircea Geoana.

      Tot circul asta dea comunistii si anticomunistii este cacealmaua lui Basescu si a amenilor lui pt a ne pune o perdea pe fata sa nu vedem lucrurile clar, asa cum sunt ele.

      Eu nu zic ca avem de ales intre un inger si un demon insa diferenta este evidenta in favoarea lui Geoana zic eu ( permiteti-mi sa fiu subiectiv) si in acest sens voi vota in ziua de duminica!

      O seara placuta!

  10. #26 scris de robssson la 4 decembrie 2009

    bai -cris- agariciule,Romania a fost distrusa d PSD in 11 ani ,inceputa d Iliescu in 90,Geoana este manevrat d nevastasa aia perversa care il injura p presedintele Romaniei si in prima dezbatere televizata si in a 2a,condus d Iliescu comunistu’ ca dupa 1000 d ani si scoala la Moscova are in sange comunismul d Vantu,Patriciu,Voiculescu si dc. vrei 1 fotomodel nu 1 presedinte dute si cautati(cred ca esti si extrem d complexat(å).

  11. #27 scris de nicu la 4 decembrie 2009

    Cand l-am vazut pe nenea geoana”salvatore schilaci” al romaniei cum dadea din maini si gesticula,m-am gandit la nenea ilici cum chema minerii sa “apere tara de golani” si apoi le-a si “multumit” ptr ce au facut in stilul si cu zambetul lui inconfundabil in timp ce mortii si batutii crunti zaceau prin spitale si pe caldaram,e prea evident!E o caracatita de care nu scapam ptr ca prostimea de la tara se vand pe un carnat sau o tuica iar la oras sunt multi “lingai”care spera ca daca seful e mare vor fi si ei ,candva!

  12. #28 scris de paul la 4 decembrie 2009

    CEI CE VOR SA VOTEZE CU GEOANA SUNT CEI CARE NU VOR SA MUNCEASCA CINSTIT SI CRED CA O SA LE PICE CEVA DIN CER SI MAI LE TREBUIE SI UN PIC DE SCOALA
    SA-MI SPUNA ALEGATORII COMUNISTILOR DE UNDE O SA LE DEA LOCURI DE MUNCA SI BANI (MULTIIIIIIIIIIIIIIIII BANI)CA-I CRIZA IN TOATA LUMEA
    AAA, POATE DESCHID SACUL PATRICIU, VANTU, ETC SI O SA LE DEA SI LOR
    FALS, NU O SA SE INTAMPLE ASTA NICIODATA

    • #29 scris de blackswan la 5 decembrie 2009

      cred ca ai ramas in urma cu stirirle. nu ai aflat ca ieri guvernul boc ne-a scos din criza si ne indreptam spre o redresare economica?..asta da incercare de a ne manipula!!!

  13. #30 scris de Rosa la 4 decembrie 2009

    Oameni buni nu va mai cramponati de fatade, de omul din fata. Nu el este important, Geona sau Base. e important ce e in spatele lor, pe al doile si mai ales pe al treilea nivel. ginditi-va daca base a minti cind a aspus ca in timpul lui nu s-a mai facut nici o privatizare frauduloasa. Cei ce au simtit asat pe piela lor stiu despre ce vorbesc. Aici trebuie sa ne gindim in primul rand cind votam. Sa ne ajute dumnezeu si sa ne dea mintea de pe urma..

  14. #31 scris de anonim la 4 decembrie 2009

    VOTATI cu BASE e raul cel mai mic

    • #32 scris de Anonim la 4 decembrie 2009

      Basescu barem are curajul sa spuna adevarul.Isi recunoaste greselile si e bine .Dar Geoana?Ar fi spus ceva daca nu era incoltit? Cu minciunile lui ne-am putea trezi vanduti rusilor .

  15. #33 scris de Andrei la 4 decembrie 2009

    Nu zic ca Basescu este o alegere mai buna, dar eu personal, nu pot accepta cum un om ca Geoana cu tot staff-ul PSD in spate + Patriciu, Vantu, Voiculescu sa ajunga din nou la putere. Va spun sincer, eram un sustinator al PNL-ului, dar m-a dezamagit enorm. Se pare ca in tara asta nu mai exista PNL – doctrina de dreapta (sa-i fie rusine lui Crin Antonescu pentru alegerea facuta – eu in locul lui ma abtineam si lasam romanii sa dea votul asa cum cred de cuviinta. Pacat…). Il voi sustine pe Traian Basescu in turul II.

  16. #34 scris de iulia la 4 decembrie 2009

    nicu…..la multi ani de sf nicolae….lasa ca la tara merg eu sa votez .Tre sa voteze si cu basescu cineva in satul ala……iar aia o sa fiu eu , deoarece……”nu mananc, nu beau si nici mita nu primesc” (am citat o fosta profesoara de chimie analitica, inainte de examenul din prima sesiune :) )

  17. #35 scris de vasile la 4 decembrie 2009

    pt.#13 dute unde vrei ca esti liber dar da votul pentru continuarea reformelor in Romania si pentru libertate ,nu pentru intoarcerea comunismului si a afacerilor murdareadica aPCR.
    VOTATI CU BASESCU OAMENI BUNI,ca va veti simti in continuare liberi,spuneti ce vreti si nu vaaresteaza nimeni,in schimb daca se intorc astia e de rau,si vazic eu in 2luni osa va para ffff rau.

  18. #36 scris de ioana la 4 decembrie 2009

    Nu sunt membra a nici unui partid politic si asa pot fi impartiala .Dar cum intotdeauna minciuna are picioare scurte am descoperit si acum adevarul .Daca nu erau alegeri am fi aflat vreodata ascunzisurile domnului Geoana? Deschideti ochiii ,romani !Votati Basescu !

  19. #37 scris de Anonim la 4 decembrie 2009

    “comunisti sunt in psd daca nu ii vezi puneti ochelari , in pdl e generatia tanara care nu a prins pcr.”
    Care generatie tanara aia cu Başescu din FSN – uitati cand era Base cu Iliescu in ’90 in FSN si pe urma in FDSN cu STOLO :) si cu ceilalti comunisti
    pai cine era la Anvers pe vremea lui Ceausescu nu Base – cum ajungea el acolo daca nu avea colaborare cu securitatea sunteti varza la politica uitati repede si acum 20 ani nu existati toti rahatii astia mici care nu aveti nimic in cap. Votati Geoana
    daca vreti sa iesim din mocirla asta in care ne-a adus base. Sa aveti succesuri la vot cu autocarele lui base.Traian cu mana pe biblie – d-vtra sunteti
    dom’ profesor din stenogramele cu Haisam :)
    AMR 2 zile. :)

  20. #38 scris de dani la 4 decembrie 2009

    votati Geoana pentru o tara normala fara derbedei ca Basexu

    • #39 scris de perpendicularu la 6 decembrie 2009

      Normal la tine e sa fi condus de un prost cu un mafiot in spate? Mestere il meriti pe Gionika pina la ADN… Ma rog , e dreptul tau sa iubesti prostia. Io perzonal (aici ma refer la Violeta) nu ma iau de cultura alora care voteaza….dar totusi”v-a iesi Basescu”cu cratima? Violeto!!!!! wake up….ai computer si faci greseli flagrante….Maica, da’daca si la logica cealalta, aia cu alesul intre base si geoana esti tot asa de priceputa? Eh? Nu iti pui semne de intrebare….
      pe scurt ptr Dani: normal e ca un prost si un comunist sa conduca o tara de prosti. In cazul asta eu vreau sa emigrez!

  21. #40 scris de anonim la 4 decembrie 2009

    Toti nebunii care merg pe PSD s-a beneficieze de binele pe care Romania l-a avut in perioada PSD-ta . Singurul bine s-ar face , daca Base le-ar confisca averile mogulilor PSD-ti , pe care nu si le pot justifica si sa-i judece . Cum l-au impuscat pe Ceausescu , sa-i curete si pe Patriciu , S. O. Vantu , Voiculescu , Vanghelie , samd .

  22. #41 scris de mihaela la 4 decembrie 2009

    au scos de la naftalina cred ei modelul preseditelui pe care ni l dorim, dar care nu cunoaste greutatile si sudoarea omului de rand,,,, sa mai faca practica si poate atunci vom mai uita si de comunisti…..

  23. #42 scris de musi la 4 decembrie 2009

    vedeti ca si basescu ii pupa in fund pe fostii…sper sa nu castige el duminica …cum a ajuns fata lui euro-parlamentar…ea saraca e nevinovata si proasta…eu sincer am votat cu pnl…dar acum nu vreau sa iasa basescu….stiti voi – sa traiti bine-… sa mai spuna si acum la fel …mai o lacrima… asta da presedinte…sa faca asa si cand se intalni cu alti presedinti; sa planga…

  24. #43 scris de Ich la 4 decembrie 2009

    Domnul Johannis a uitat ca in 1945 populatia de etnie germana a fost ridicata de catre comunisti si dusa in URSS, in lagare la munca fortata unde au murit foarte multi, printre care si bunicul meu si acum se aliaza cu fosti comunisti?!

  25. #44 scris de Cosmin la 4 decembrie 2009

    o să-l votez clar pe băse deoarece:

    * aseară am văzut cât de capabil e geoană
    * nu vreau o slăbăciune să-mi fie preşedinte
    * când aud de proiectul johannis mă piş pe mine de râs
    * că am văzut un diplomat de carieră paralel cu politica externă
    * că un institut obscur dă note româniei şi mai facem şi caz din asta
    * că primim lecţii de economie de la cineva care habar nu are cât e dobânda la credite
    * că se rezolvă nişte probleme care sunt deja rezolvate
    * când aud cred “cu tărie” îmi vine să-i dau în cap lui geoană
    * discursurile copy/paste obama mă lasă rece
    * că nu-mi place să-l văd pe altul că merge la spa şi trage vântu(ri)
    * că m-a scârbit antonescu
    * că l-am văzut pe mircea diaconu prietenos cu mazăre
    * că adrian ursu şi fata aia, care nimeni nu-i ştie numele, ne-au făcut proşti în faţă
    * că hurezeanu a acceptat asta
    * că toţi trei s-au căcat pe ei când au auzit “tocmai v-am scăzut salarul cu 50%”
    * că am ajuns să mă uit la otv să văd ce se întâmplă în piaţa universităţii
    * ca ne prefacem oripilaţi de gest dar şi noi i-am fi şters o labă peste bot mucosului
    * că ne declarăm sfinţi dar am face cu nuţi un 69
    * că nu ştim să bem whisky(eu recunosc :D )

    • #45 scris de popescu georgiana la 5 decembrie 2009

      ma mir cand vad cat de prost esti!Nu te-ai saturat de vorbe , de trait bine ,de boarfa de nuti, de retardata de elena? nu cred ca geoana e mai bun decat basescu , dar m-am saturat sa traiesc bine !

    • #46 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

      ESTI VARZA ,BAIATU!IA-TE DE MANA CU VADIM SI LA NR.9…

  26. #47 scris de cmc la 4 decembrie 2009

    votati fara sa ganditi
    cu base presedinte avem impozit forfetar care e super bine venit in timp de criza,avem taxa de prima inmatriculare ,avem trai bun. credeti ca pe base il doare asa tare de voi ? da? sunteti prosti . sa stiti ca base nu poate sa minta. ce a facut in 15 ani de putere<5 ani presedinte -a intrat romania in nato si u.e.-da , a intrat ca asa trebuia si base s-a trezit cu treaba facuta de altii. in rest doar scandaluri . credeti ca base e asa un luptator si lupta singur pt. noi iar celelalte partide care s-au unit sunt prosti . aia e .. votati base

  27. #48 scris de mary la 5 decembrie 2009

    nu -p=l voi vota pe porcul, nesimtitul , mincinosul si cel mai mare potlogar Basescu nici daca as fi cu cutotul la gat.

  28. #49 scris de Giorgio la 5 decembrie 2009

    Români , în cazul în care BASESCU iese iar NE VA TERMINA CHIAR DE TOT ! Nu uitati ce “respect” a aratat mai ales pentru bugetari, pensionari dar mai ales faţă de increderea pe care i-am acordat-o in anul 2004. V-au placut zilele de concediu fara plata pe care a trebuit sa vi le luati acum la finele acestui an? Credeti ca-i va pasa de noi si de data asta, daca va castiga alegerile ? Amintiti-va de felul in care a inceput sa se dea rotund (un mic “cult al personalitatii”) afisandu-se cu vizitele pe care le-a facut pe acasa unde a mancat sărmăluţe „ca la mama acasă” (ce ne intereseaza pe noi romanii cu ce s-a ospatat el ? ) sau la munte (precum si momentele de relaxare de acolo; in acest timp sunt atatia oameni onorabili care nu-si pot permite nici macar pana la Sinaia sa calatoreasca) sau la diverse restaurante sau felul in care fiica-sa e mare vedetă (si asta ne intereseaza prea putin !) . Sau şpriţurile trase cu Becali. Nu uitati ca nu s-a aplicat absolut deloc sloganul “SA TRAITI BINE !” Si nici nu se va aplica daca iese din nou. Chiar atat de usor sunteti impresionati de teatrul pe care-l joaca in diferite momente si asta doar pentru a-si mari capitalul politic ? Vi se pare normal ca sa se adreseze unor persoane respectabile cu termenul de “găozari” ? Sau „ţigancă împuţită”. Cum este posibil ca un şef de stat (şi mai ales al unui stat component al UE) să etaleze un astfel de vocabular ?
    V-a placut faptul ca atunci cand au fost eliberati acei reporteri rapiti in Iraq s-a hotarat ca informatiile (privind eliberarea lor) sa fie clasificate pentru o perioada de 50 ani? Cred ca daca am avut atata incredere in el si l-am votat am fi dorit si noi sa stim adevarul, fiind totusi cetateni ai acestei tari. În alte ţări civilizate nu există atâta secretomanie aşa cum există la noi şi de cele mai multe ori în mod nejustificat !
    In cei 5 ani de guvernare nu i-a pasat absolut deloc de invatamantul romanesc , de sistemul sanitar si mai ales de modernizarea cailor de comunicatii din Romania (desi statul roman a ciupit in acest sens sume enorme de la noi romanii). Trist este ca au fost taraganate si au ramas nerezolvate cateva cazuri grave : Priplata, Teo Peter, Omar Hayssam.
    Cat priveste Klaus Johannis, se stie ca a facut o treaba foarte buna acolo unde a fost in ultimii ani . Nu uitati ce lipsă de comunicare a dovedit presedintele tarii cand nu a vrut sa asculte doleanţele opozitiei, in ceea ce priveste propunerea de numire a lui Klaus Johannis intr-un post important (se stie care) in Guvernul Romaniei.
    Deşi avem un potential turistic remarcabil, in cei cinci ani de guvernare, Băsescu a tratat cu o indiferenta crasa acest lucru iar patrimoniul cultural romanesc a avut si inca are de suferit din cauza asta.
    Avem si un potential agricol foarte mare dar nici aici nu s-a miscat aproape nimic, ba chiar am ajuns ca sa fim importatori de produse agricole care nu intotdeauna sunt sanatoase pentru organism.Nu uitati nici asta!
    Deschideti bine ochii oameni buni si nu va mai lasati inselati de “piruetele verbale” băsesciene care ascund foarte multa viclenie, asa cum s-a dovedit si cu sloganul “SĂ TRĂIŢI BINE !” Cine a semănat vânt va trebui ca să culeagă furtună !
    Eu unul il votez pe GEOANA.
    Băsescu a primit -din toata inima- in 2004 votul meu dar apoi in cei cinci ani mi-a produs o profunda dezamagire. Si ca atare, nu-i mai dau votul matelotului…
    Asa să ne ajute Dumnezeu !

  29. #50 scris de Anonim la 5 decembrie 2009

    blackswan :imi pare rau ca va lasati influentati de ceea ce spune base!!!!nu vedeti ca in momentul in care este intrebat de realizarile sale evita sa raspunda si revine la singurul lucru pe care il stie: Vantu, Patriciu, Vanghelie….ar fi mai important ca un candidat la presedentia unei tari sa-si prezinte planurile de viitor, nu sa-si atace candidatii la persoana si sa se refere la realizarile sale nu la proiectele incepute pe vremea predecesorilor sai si finalizate doar in timpul mandatului sau – gen, intrarea in UE -…dar ce sa-i faci?! daca iti e frica ripostezi…vorba aceea : “cea mai buna arma-i atacul” si la base se vede…ahhh…si sa nu uit, o alat manevra de cea mai joasa speta, este iesirea lui boc de ieri cu declarartia conform careia Romania a iesit din criza economica si acum se indreapta spre o redresare economica….de-a dreptul jenant…ne credeti imbecili?!ar trebui sa va fie rusine…macar atat!!!!

    http://www.decebasescu.ro/cepotiface.html

  30. #51 scris de giorgio la 5 decembrie 2009

    Suntem un popor de ignoranti si tampiti daca tot cu nenorocitul de base votam……..

    • #52 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

      ASTIA SUNT MASOCHISTI,FRATE DACA VOTEAZA TOT CU BASEXU:)

  31. #53 scris de felix la 5 decembrie 2009

    mi-e sila sa fac vreun comentariu.mi-e sila de tot si de toti!va agitati degeaba oameni; saracia,coruptia,prostia,lipsa de respect,non valoarea,etc,vor dainui pt totdeauna in romania!va agitati cine sa va conduca,dar nu vedeti ca suntem ”ciuma”in europa.mai conteaza cine invinge?urmarea se stie orcum…iar totul se datoreaza noua ca popor necivilizat!!!!!!!!!

  32. #54 scris de felix la 5 decembrie 2009

    george,prea multa polologhie faci.indiferent pe cine votezi/m…tot asa vom fi cum bine spui tu mai sus!complimeni ai dreptate 100%!

  33. #55 scris de Anonim la 5 decembrie 2009

    nu mai doresc sa ma intorc cu 20 de ani in urma. macar pentru copii vostri fiti responsabili

    • #56 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

      ASA CA VOTATI JOHANNIS PREMIER!

  34. #57 scris de cosmin la 5 decembrie 2009

    l-as vota pe basescu ca sa se aleaga praful,dar parca imi pare rau…

  35. #58 scris de cosmin la 5 decembrie 2009

    sunteti naivi…toate averile s-au construit cu smecherii:familia kenedy care a dat presedintele SUA si-a cuntruit averea din trafic cu alcool,etc….si noi vorbim de moguli..?

  36. #59 scris de cristi la 5 decembrie 2009

    Amandoi sunt destepti la vorbe iar pt fapte cred ca balanta este pt. basescu

  37. #60 scris de cristina la 5 decembrie 2009

    Trebuie sa alegem din doua rele dar basescu nu face parte dintr_un partid al carui presedinte a multumit minerilor atunci cand au ucis . Nu pot vota pentru acest partid chiar daca nici basescu nu-mi place . Pentru cei ce nu stiu legislatia UE cred in promisiunile lui Geoana care nu se pot realiza . Populatia romaniei nu cunoaste politica si legistatie . Credeti ca Geoana poate face acum ceva pt invatamat si sanatate ? Da ce a facut si pana acum ca doar a in guvernul boc au fost ministri psdisti. Credeti in minuni eu nu.

  38. #61 scris de cris la 5 decembrie 2009

    Dragi tovarasi si pretini!

    Votati ultimul mare comunist in activitate Traian Basescu!

    URAAAAAA!!!!!!!!

  39. #62 scris de cristi la 5 decembrie 2009

    Cine e mai comunist, Traian sau Mircea? Eu cred ca ultimul are esarfa rosie la gat ! Eu imi amintesc ca Traian a condamnat comunismul ! Eu stiu ca Iliescu e inca in PSD cu un cuvant greu de spus !
    Geoana nu e competent,s-a vazut la dezbatere ca habar nu are, vrea sa dea legi pe care Base le-a pus deja in aplicare. Sa fim seriosi! Cine tine cu Geoana e de la Antena 3

  40. #63 scris de mali la 5 decembrie 2009

    Ce-a făcut Băsescu în 5 ani ?Mai nimic.: averea familiei sale a crescut fără o justificare,vezi vila fetei de un milion de euro,Mircea Băsescu afaceri cu armamentul,apropiaţii Dlui Băsescu-Videanu,Blaga,Flutur,Berceanu şi alţii cu averi colosale,unde este flota,dar casa din Str.Mihăileanu luată pe nedrept. Economic ţara este prăbuşită,iar sintagma ”să trăiţi bine” este o minciună. Corupţia este generalizată. Toate partidele refuză să guverneze cu PDLul,se întrevede un blocaj guvernamental de lungă durată,iar criza se va adînci.Egzistă pericolul de a nu se primi pensiile şi salariile bugetarilor. Cu Geoană preşedinte ,coaliţia ar forma guvernul în cca 10 zile.
    Cei care veţi vota cu Băsescu,veţi avea o cruntă deziluzie,dar va fi prea tîrziu să se mai poată repara ceva. Încă nu este prea tîrziu să vă hotărîţi. Veniţi la vot şi votaţi pe Geoană

  41. #64 scris de un alegator la 5 decembrie 2009

    decat un bou mai bine un prostanac

    • #65 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

      BRAVO BAIATU!

  42. #66 scris de pany la 5 decembrie 2009

    BASESCU INVINGE

    • #67 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

      CE ESTI?INVATATOR SAU PROFESOR?CA ASTA AL VOSTRU A STIUT SA VA MAREASCA SALARIILE NUMAI LA CADRE DIDAC. D’AIA IL PUPA-N … TOTI INTELECTUALII…

  43. #68 scris de Dimi la 6 decembrie 2009

    Hotarati-va pe cine votati pe cel care va urat “sa traiti bine” sau pe cel care va raspuns la salut cu “nenorocitii dracului”(ase vedea geoana la Suceava)
    cautati alte principii dupa care sa votati pe Basescu sau geoana important e sa mergem la vot,asa vom vedea cati lingai sunt dupa pomene
    Nu vedeti ca si geoana care e de stanga pentru popor s-a saturat de unii dintre voi(pentru asta o sa fie tras de urechi ca a gresit doctina partidului)

  44. #69 scris de anti base la 6 decembrie 2009

    TRAITI BINE????????????????????

  45. #70 scris de anti bashila la 6 decembrie 2009

    JOS DICTACHIORU’ SI STRAMBUL DE BASE!!!JOS NUTI(SPAIMA P…)UDREA,SULFINA BASHINA,BOC CARE FACE POC(MASCARICIUL)BERCEANU(ASFALT PE HARTIE)RIDZI SPAGA, SI ALTII DE CARE MI-E SILA SA-I SCRIU…

  46. #71 scris de ma la 6 decembrie 2009

    jos prosti a la Vanghelie fara scoala

  47. #72 scris de cucu-bau la 6 decembrie 2009

    interesant sondajul, singura problema e ca cine voteaza geoana nu prea foloseste calculatorul :p

  48. #73 scris de Admin la 6 decembrie 2009

    Reamintesc ca sondajul vine sa completeze segmentul lipsa din sondajul recent INSOMAR, adica grupa de varsta 18-35 ani , cu precadere din mediul urban.

  49. #74 scris de votant pentru turul II la 6 decembrie 2009

    o să-l votez clar pe băse deoarece:

    * aseară am văzut cât de capabil e geoană
    * nu vreau o slăbăciune să-mi fie preşedinte
    * când aud de proiectul johannis mă piş pe mine de râs
    * că am văzut un diplomat de carieră paralel cu politica externă
    * că un institut obscur dă note româniei şi mai facem şi caz din asta
    * că primim lecţii de economie de la cineva care habar nu are cât e dobânda la credite
    * că se rezolvă nişte probleme care sunt deja rezolvate
    * când aud cred “cu tărie” îmi vine să-i dau în cap lui geoană
    * discursurile copy/paste obama mă lasă rece
    * că nu-mi place să-l văd pe altul că merge la spa şi trage vântu(ri)
    * că m-a scârbit antonescu
    * că l-am văzut pe mircea diaconu prietenos cu mazăre
    * că adrian ursu şi fata aia, care nimeni nu-i ştie numele, ne-au făcut proşti în faţă
    * că hurezeanu a acceptat asta
    * că toţi trei s-au căcat pe ei când au auzit “tocmai v-am scăzut salarul cu 50%”
    * că am ajuns să mă uit la otv să văd ce se întâmplă în piaţa universităţii
    * ca ne prefacem oripilaţi de gest dar şi noi i-am fi şters o labă peste bot mucosului
    * că ne declarăm sfinţi dar am face cu nuţi un 69
    * că nu ştim să bem whisky(eu recunosc )

    bravo Cosmin, ai perfecta dreptate si mai pot adauga ca psd-sti vorbesc doar ei, cred ca noi trebuie sa tacem sa faca ei ce vor .Poate cu votul le dam peste bot! Sa simta si ei ca nu ne reprezinta si nu suntem nici orbi, nici surzi si cu atat mai mult muti.

  50. #75 scris de romania la 6 decembrie 2009

    Daca ies iarasi comunistii s-a zis cu noi!ati vazut cu totii ce campanie mizerabila au jucat!!!ce credeti voi ca o sa mute neamtu marile fabrici germane in Romania sa dea de lucru?Este evident ca nu se lasa de primarie in Sibiu caci stie ca daca v-a iesi premier nu are sa stea prea mult ca premier si e asa de evident…..!Ciolanul e ciolan….!Trebuie sa joci cat mai murdar!Rusine sa le fie!

(nu va fi publicat)